sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Nimetön

Ajatukset komentaa mua! Tee sitä tee tätä. Lähinnä ne on itsetuhosia komentoja. Joo siis mä en kuule ääniä, pelkäästään vain omat ajatukseni komentaa mua. Voispa joku vain ottaa ne multa pois. Taisteluomia ajatuksia vastaan on raskasta, koska sairaus vie mua tällä hetkellä sata-nolla. Rauhottavia en saa kuin 2 päivässä. Vittu mitä paskaa. Aikaisemmin sain niitä sentään neljä. Sanoin hoitajalle, ettei ne 2 rauhottavaa riitä. Hoitaja siihen vain, että kyllä tänne ahdistusta mahtuu. Joo no varmasti mahtuu, mut se on tuskaa tai itseasiassa sietämätöntä.
Haluuko kukaan edes auttaa mua vai oonko vain toivoton tapaus joka on osastolla säilössä.
Mulla on vapaa kulut, mut ainahan ne vaan mun menoja vahtaa. Vituttaa ja ahdistaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti