torstai 2. kesäkuuta 2016

Oonko oikeesti

Taas lankesin veitsen vetovoimaan. Miks teen näin? Mullahan on mennyt monta päivää oikein hyvin. Ahdistus päällä. Sisälle sattuu. Ei mun pitäny tehä näin. Päässä pyörii vain "vitun paska ämmä, mitä sä haluut nyt. Miks teen näin, jos haluun kotiutu"? Ehken mä kerro tästä hoitajille. Esitän että kaikki on hyvin. Kello on 02.20 ja mä istun sohvalla kotona linkkuveitsi kädessä. Mitä helvettiä? Oon niin pettynyt itseeni. En saisi tehdä näin.
Oonko ollut oma itseni osastolla, vai oonko vetäny jotain esitystä, että kaikki on loistavasti?

Oon yölomalla osastolta ja olin ratketa hittiin.

Pettynyt, niin pettynyt.
Itseeni ja muihin,
Milloin saan käännettyä suunnan ja ohjattua tätä laivaa oikeeseen suuntaan, etten ajaisi karille joka kerta uudelleen ja uudelleen.
Milloin olen takaisin satamassa
Turvassa, ankkuroitu ja elossa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti