keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Ilo

Ihana päivä! Kertakaikkiaan aivan ihana päivä. +24 lämmintä. "Työporukalla" paistettu 3h vohveleita ulkona, taikinaa meni 16 litraa. Äiti vei mut ravintolaan syömään, ystävän kanssa kävin sisarpuolen kevätjuhlissa. Sisarpuoli siirtyy yläasteelle! Makkaran paistoa illasta. Ah, mikä päivä. Osastolla en oo tänään paljoa ollutkaan. Ei oo ahdistanu, paitsi psykologin käynnillä, kun puhuttiin koulusta, mutta mitä pienistä. En muista milloin viimeksi mulla on ollut näin mukavaa. Niin ja kerkesinhän mä palaa tänään. Hyvä minä. Pitäis muistaa äidin neuvot aurinkorasvan suhteen. :D

Tämän päivän mä oon ollut ohjat käsissä, eikä sairaus. 5 päivää ja pääsen vissiin osastolta pois!

Kesä ja hyvä fiilis. Näistä hetkistä pitää nauttia täysillä, sitä kun ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

Kiitos ja kumarrus heille, jotka on tehnyt mun päivästä täydellisen. Ja kiitos minulle itselleni.

Ps. Olipa positiivinen postaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti