maanantai 13. kesäkuuta 2016

Tyhmä minä, ylpee minä

Jos oot herkkä, niin älä lue. Kuvia jotka ei sovi herkille..

Edelleenkin tuntuu tyhjältä, oon turta. Tiedän, että mua ahdistaa, mut se ei tunnu oikeestaan miltään.. En tiedä mitä tehdä. Tekis mieli viillellä lisää. Eiliseen viiltoon tuli 6 tikkiä. En tiedä kuin pahaa jälkeä saan taas aikaseks jos teen jotain. En tunne kipua kun viillän. Varmaan kipukynnys on noussu. Eilen kun "leikein" terällä, niin sivelsin ja sahasin sitä viiltoo, ei tuntunut missään. Oon niin turta. Yks ystävä sanoi mulle eilen, että vaikutit eile vielä niin iloselta. Mut kaikki ei oo sitä miltä näyttää. Mulla ei oo asiat hyvin, ei todellakaan. Mutta kun pahan olon peittää tarpeeksi hyvin, niin se on katu-uskottavaa. Se on helppo saada ihmiset uskoon sitä mitä haluu ihmisten uskovan.
Oon aivan hukassa. Tuntuu kun oisin haamu, minkä läpi ihmiset kävelee.
Oon miettinyt osastolle palaamista, mutta kuka mun kissat hoitaisi? Ei varmaan kukaan... En tiiä kauanko kestän!!!

3 kommenttia:

  1. Öööh.. Nyt oon vähän pihalla.. Tuo otsikko.. Ootko oikeesti ylpeä viiltelystäsi?

    VastaaPoista
  2. En minä tiiä. Oon ja en. En saa muuta näkyvää/konkreettista aikaseks tässä elämässä muuta kuin viillot! Eli oon tai en.. en oo varma, tai tiedä. Täö on sairasta

    VastaaPoista
  3. En minä tiiä. Oon ja en. En saa muuta näkyvää/konkreettista aikaseks tässä elämässä muuta kuin viillot! Eli oon tai en.. en oo varma, tai tiedä. Täö on sairasta

    VastaaPoista