maanantai 6. kesäkuuta 2016

Nimetön

Nyt vähän hajottaa. Mulla taitaa lukea otsassa "alkoholisti, narkkis ja sekakäyttäjä". Ehkä musta tuntuu tolta, mut ei se ihan niin oo, kai. Tuntuu, kuin kaikki ajattelis musta noin. Ehkä mulla on ollu ongelmaa noiden asioiden kanssa, mutta ei, se on loppu. Eikö kukaan voi uskoa mun sanaa?
Kihlattu ei enää jaksa. Se jättää mut, oon siitä satavarma. Se ois mulle ihan oikein! Oon ollu ajattelematon. Tässä on pahin pelko se, että jätän itse hänet. En vittu tiiä! Ajatukset on nii vitun sekasin. Se on kuulemma odottanut mua, että pääsen kotiin alkuviikosta (kuten pääsinki), että hän saisi pillua! Sorry, uudet lääkkeet varmaanki on vienyt kaikki halut. Joten eipä taida lohketa. Viimeksi kun kerroin, ettei oo seksi haluja ja että ei johdu hänestä, niin hän loukkaantu. Että mites tällä kertaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti